Sötaste lillebror

Lugn dag idag, bara skola...Sen chill med film, tro det eller ej men jag älskar måndagar:D Kan bero på att vi går till 9.30!

Iaf så kom jag hem och satte mig framför datorn och ser att min 9-åriga lillebror heter på msn: sitt namn och Hanna<3333 , hahah han har tjej! såååå gulligt.
Jag: men vart bor hon då?
Han: det vet jag inte, vi har inte pratat om det än

haha, sötaste lillebror! hoppas vi här hemma får träffa henne;)

jaja, nu måste jag väl plugga lite och lyssna på eye of the tiger för tionde gången, FAST i olika veriationer varje gång det är lite positivt!! Plus att ERIKPLUTTEN snart anländer så jag kan nog stå ut en timme till:D

hejhej på ett tag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0