Körkort!

Idag är jag så fruktansvärt lycklig, kanondag verkligen:D

Först så ska jag bluffa vart Tilda är någånstans och jag lyckas, de går på det starkt. Sedan en massa jobbtider, älskar när de ringer och vill att jag ska jobba. Sedan möts jag av Tilda i korridoren och vem har tagit körkort om inte hon! GRATTIS på dig:D <3

Efter skolan bar det en snabb sväng till synsam, kolla linser och så. Sen när vi är påväg hem till Sofie. Vem ringer om inte Synsam, de säger att mina nya bågar har kommit och jag har precis varit där. Men jag är lika glad ändå! för detta är en bra dag.
Så hem till Sofie och färga håret, blev supernöjd! Det blev inte mossgrönt, det blev perfekt:D Mitt bruna hår är nu tillbaka och det är här för att stanna!

Tilda kom och hämtade oss hos Sofie och vi fick åka en tur med henne in till stan och äta lite, mycket trevligt.

Nu är jag hemma hos min älsklng och kollar på Grey´s , det är spännande! A eller B, det är frågan? :P

Hejsvej!


Kommentarer
Postat av: Tinas älsKLNG

Woho Heja Bra Dag! Älskar Dig! Grattisa På Oss Idag! KyssaR<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-11-12 @ 11:28:03
Postat av: Tina

Aw du är sötaste! Ja GRATTIS på oss:D kyssies<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-11-12 @ 19:22:05
URL: http://enmartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0