Bebisen

Nu har jag gjort och sagt mitt och försökt, men det räcker inte så långt som jag hoppats. Så nu får det räcka, jag ger upp att försöka mer.


Hade förövrigt en bra dag idag med tilda och angie på a6. Jag fick aldrig hålla bebisen :( alla andra utan jag. Inga barn tycker om mig, hoppas de jag en dag kanske får tycker om mig iallafall.
Jag älskar även att göra fynd och det gjorde jag idag, och tillrättningen av ränderna blev bra :D hihi

Ha det bra, fortsätt att försöka även att man ibland kan bli less på det. Men krusa ingen för mycket :)

Kommentarer
Postat av: tildan

wooho, jag fick hålla bäbis! goosigt, hoppas att du är avis

2010-01-19 @ 21:45:20
Postat av: angie

Jag får hålla bebis mest!! :D :D

2010-01-20 @ 20:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0