Fascinerad

Jag har blivit fascinerad av två saker inom loppet av en vecka.
Det första var Avatar i fredags, den vart helt otrolig. Vill bara leva i den världen på Pandora, allt var så enkelt där. Inga krav eller något, bara lära genom praktik.
Det andra är twilfit, det låter kanske helt mysko men faktiskt så. Fascinerad av deras kunskaper:D

Haha, de va de. Nu är jag frisk igen och tillbaka i skolan. Det blir ändå bara två dagar denna veckan för det är studiedag på fredag, såååååååååå skönt!
Jag sitter iaf här nu en sen onsdag och väntar på älsklingen som är och hämtar min lillebror, jag tycker han borde vara här hos mig. Men han anländer nog snart så jag väntar genom att kolla Scrubs:D

Ha det bra! godnatt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0